niedziela, 12 października 2014

Coś o mnie.

Każdy człowiek ma inną osobowość, rozwijał się w innym domu, ma inne doświadczenia kształtujące jego postrzeganie świata i umiejętność odnalezienia się w nim, ale jedna cecha łączy wszystkich z Nas.
Jaka? Umiejętność komunikacji , kolor oczu , czy wspólne więzy krwi...
Nas kochane łączy coś jeszcze , prawda?
Odpowiedź jest banalnie prosta..
Miłość do sportu , nie ważne czy są to skoki narciarskie , siatkówka czy może w poszczególnych wypadkach piłka nożna , pewnym jest że mamy wspólne pasje...
Czy to wszystko?
Nie.
Opowiadania... Wyobraźnia .... Chęć przelania słów na papier...
Wydaje się Wam znajome , prawda?
Tyle Nas łączy , a nie wiemy o sobie praktycznie nic.
Podstawowe informacje? Warto je przedstawić , chociażby aby w tym wirtualnym świecie zachować odrobinę samej /samego siebie...
A więc? 
Imię: Andżelika , chociaż w szerszym gronie znana jako Ann. ( swoją drogą o wiele bardziej wolę to zdrobnienie od całości swojego imienia.)
Lat: Ukończone ponad 20!
Dyscyplina sportowa? Skoki narciarskie!
Drużyna? Niepodważalnie Austria Team!♥
Moja twórczość? 
Difficult Love  - zakończone.
Obecnie? 
Coś co polecam każdemu! Duety z najwspanialszą! Inspiracją , a na pewno Autorytetem , który doskonale znacie. 
Wszem i wobec kochane moje...
Klaudia Mrau♥ 
Nie ma nic lepszego od wspólnej burzy mózgów po ciężkim dniu za którą publicznie dziękuje!
Duety? Tak! Tutaj można mnie spotkać , a do którego spotkania serdecznie zapraszam.
Wiąże z Tobą codzienność.  
Jedno z najważniejszych , pierwsze i chyba przeze mnie najbardziej ubóstwiane♥Sentyment!
Bądź silny! 
Tworzy się cały czas!;D

Tyle ode mnie . Jeżeli miałybyście do mnie jakieś pytanie zapraszam. Z chęcią odpowiem, bo przecież...?
Ludzie z Pasją łączcie się!♥

Wasza Ann!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy Wasz komentarz , nawet ten najkrótszy jest ogromną motywacją dla mnie jako Autora , więc proszę poświęćcie dodatkowe kilka sekund i zostawcie jakże ważną dla mnie opinię.